07 June 2011

itu palsu ... :)

Salam alaika. . . 


Selepas selesai menjadi seorang pelajar kursus yang akur menjalani hari hari dengan tugas yang sama  , kini aku sudah bebas daripada segala belenggu mimipi ngeri . Yeahh ! memang ngeri .


Sebagai seorang penganggur , memang hari hari aku hadap internet , iaitu facebook walaupun kurang aktif dan juga blog . Twitter ada tetapi jaghang jaghang nak online . Gitu . Sampaikan aku tukar header , tukar background . 


Aku bet macam ramai je yang tak perasaan . Tak pe lah . Aku tak berkecil hati . Tapi ada satu hal yang buat aku kecil hati . Aku pasti ramai juga akan berasa marah dan tak selesa jika kau orang berada di tempat aku .
Rupa nya ini lah perasaan apabila gambar mereka di gunakan dengan tanpa izin di jadikan default picture bagi akaun mukabuku , Duh!






Kawan tak nak kalah dengan ghetis je . Sabar je lah . Tak sanggup rasanya nak kutuk bila terpandang gambar sendiri . Tapi itu bukan aku . Nama pun tak nak kalah . Hello , my name is Bella Ayub bukan Fatin .


Eh , kau orang kalau sayang aku apa kata report kan account tu okay . Klik [SINI] untuk report yang akaun itu palsu .


Untuk account mukabuku aku yang sebenarnya ialah 




atau search saja dengan nama



Till then, Ma'assalamah .

No comments: